JAK WYGLĄDA ZABAWA Z PHOTOMATEM

    • Jak wygląda zabawa z fotobudką?

      To bardzo proste. Wystarczy zaprosić znajomych do zdjęcia, wybrać gadżety i szeroko się uśmiechnąć. Możecie wybierać w ponad setce przeróżnych gadżetów. Jedna sesja to maksymalnie cztery ujęcia, ale liczba sesji nie jest ograniczona, ogranicza Was tylko czas wynajmu fotobudki. Dlatego polecamy pakiety trzygodzinne, zapewniamy że trudno będzie Wam rozstać się z fotobudką.

    • Czy gadżety są dodatkowo płatne?

      Nie! Wszystkie gadżety są dobierane odpowiednio do okazji. Poza standardowym pakietem na każdą imprezę szykujemy coś ekstra! Coś tylko dla Was. Móżecie wybierać z czapek, kapeluszy, okularów, peruk, masek i tabliczek.

    • Czy zdążymy się przebrać?

      Standardowo miedzy ujęciami jest 5 sekund, to odpowiedni ale krótki czas na zmianę gadżetów i poz. Jednak jeśli Wasi goście będą potrzebowali więcej czasu jesteśmy w stanie dopasować czas odliczania do Waszych potrzeb. Dodatkowo w szczególnych przypadkach (gdy ma to pozytywny wpływ na przebieg zabawy) możemy uruchomić przycisk „Gotowi” który trzeba nacisnąć przed każdym ujęciem. Wtedy Photomat będzie odliczał 5 sekund po naciśnięciu przycisku.

    • Na jaką okazję warto zamówić Photomat?

      Na każdą, która jest przepełniona radością i ma zapadać na długo w pamięci. Wesela, studniówki, bale, imprezy marketingowe, firmowe i integracyjne. Czyli jesteśmy wszędzie tam gdzie króluje dobra zabawa. Wydruki z Photomatu to świetna pamiątka na lata. Dodatkowo to urządzenie warto jest wykorzystać w kampaniach marketingowych.

    KWESTIE TECHNICZNE

    • Ile miejsca jest potrzebne?

      Aby Photomat mógł sprawnie działać a wy swobodnie z niego korzystać potrzebujemy ok 3 m2, ale pamiętaj, że jesteśmy w stanie się dopasować i znaleźć rozwiązanie każdego problemu. Jeśli chcesz zamówić Photomat, ale masz wątpliwości – zadzwoń! Dogadamy się ;)

    • Ile trwa montaż Photomatu?

      Montaż fotobudki i akcesoriów wraz wniesieniem i ustawieniem wszystkich parametrów trwa około 30 minut, ale zawsze pojawiamy się godzinę przed planowanym czasem rozpoczęcia zabawy. Robimy to abyście Wy nie musieli się niczym martwić. To zapas czasowy na „ogarnięcie” niemiłych niespodzianek, których nie możemy przewidzieć, aczkolwiek jeszcze nigdy nam się nie przydarzyły ;)

    • W jakiej formie otrzymam zdjęcia?

      Jeśli goście zdecydują się na zdjęcia na paskach to na pewno zostawią wam jeden z nich w księdze gości. Jednak na wypadek ich całkowitego oczarowania niesamowitymi zdjęciami z naszego Photomatu, otrzymacie wszystkie zdjęcia na DVD lub pendrive ( w zależności od pakietu) oraz będą one też dla Was dostępne w chronionej hasłem galerii on – line na naszej stronie. Zdjęcia udostępniamy zarówno w formie „ printów” ( tak jak wyszły z fotobudki) oraz każdego ujęcia w formie osobnego zdjęcia. Dzięki temu zawsze możesz wybrać swoje ulubione ujęcie i np. wywołać w większym formacie. Dodatkowo możecie zamówić duplikat wszystkich wydruków.

    • Czy są jakieś wymagania techniczne?

      Photomat jest jak mężczyzna – potrzebuje niewiele ;) Potrzebujemy suchego miejsca z dostępem do prądu. Impreza plenerowa? Nie ma problemu! Zadzwoń.

    • Czy mogę zamówić fotobudkę w dowolne miejsce?

      Tak, dojedziemy w każde miejsce w Polsce. Lubimy podróże ;)

    • Czy zdjęcia z mojego przyjęcia będą widoczne w galerii on-line dla wszystkich?

      Nie, w ciągu 48 godzin od przyjęcia zostanie utworzona chroniona hasłem galeria on- line na naszej stronie. Hasło dostanie tylko zamawiający i goście to Wy decydujecie, komu udostępnicie hasło i kto będzie mógł zobaczyć zdjęcia.

    WYDRUK

    • W jakim formacie drukowane są zdjęcia?

      Zdjęcia drukowane są na formacie 10 x 15 cm lub dwa paski 5 x 15 cm, zdjęcie cięte jest na paski przez Photomat – to naprawdę zdolna bestia ;).

    • Czy zdjęcia drukują się natychmiast?

      Po ostatnim ujęciu zdjęcia są gotowe do odbioru już po 14 sekundach – uprzedzaliśmy ze Photomat to zdolniacha ;)

    • Jakie są możliwe układy wydruku?

      Możliwe układy to:

      • Jedno zdjęcie 10 x 15 cm
      • Cztery ujęcia na formacie pocztówkowym 10 x15 cm
      • Trzy ujęcia, wydrukowane na dwóch paskach 5 x 15 cm
      • Cztery ujęcia, wydrukowane na dwóch paskach 5 x 15 cm
    • Czy zdjęcia mogą być czarno białe?

      Tak zdjęcia mogą być drukowane w kolorze, czarno – białe lub w sepii. Jednak te kolorowe są najciekawsze, bo pokazuję wszystkie barwy waszych strojów i naszych gadżetów.

    PERSONALIZACJA

    • Czy zdjęcia można personalizować?

      Tak, około dwa tygodnie przed przyjęciem skontaktujemy się z Wami, aby ustalić personalizację. Ramki wydruku mogą być w dowolnym kolorze, podpis to też pełna dowolność. Ogranicza nas tylko wyobraźnia i dostępna powierzchnia na wydruku.

    • Czy można spersonalizować Photomat?

      Tak, Photomat jest jak kameleon. Za dodatkową opłatą może przybrać całkiem nowe barwy.

    • Czy możemy wybrać tło?

      Tak, aktualnie możemy zaoferować tła w czternastu! wzorach. I cały czas powiększamy ich ilość. Do Was należy wybór. Dodatkowo na życzenie możemy zapewnić tło spersonalizowane Waszymi imionami, logo firmy itp.

    OBSŁUGA

    • Czy goście mogą sami obsługiwać Photomat?

      Photomat to nieskompilowane urządzenie i swobodnie może być obsługiwane przez gości. Jednak dla waszego komfortu animator zawsze czuwa nad przebiegiem zabawy, obsługuje Photomat, zapewnia sprawne działanie a jeśli na początku będziecie troszkę skrępowani to na pewno zachęci Was do zabawy.

    • Czy najmłodsi mogą korzystać z fotobudki?

      Tak, najmłodsi mogą swobodnie korzystać z Photomatu, dla ich komfortu jesteśmy wyposażeni w dostosowany podest dla tych, których uśmiechy są wyjątkowe a ze względu na ich wzrost mogłyby nie zmieścić się w kadrze. Jednak dla bezpieczeństwa zalecamy aby dzieci poniżej 7 roku życia korzystały z fotobudki w towarzystwie opiekuna.

    • Kto obsługuje Photomat?

      Photomat obsługuje wyjątkowy animator, który zawsze jest uśmiechnięty i czuwa nad przebiegiem zabawy. Jesteśmy profesjonalistami, więc strój animatora zawsze jest dostosowany do okazji.

    REZERWACJA

    • Na czym polega rezerwacja?

      Najszybszym sposobem dokonania rezerwacji jest skontaktowanie się z nami telefonicznie, wtedy od razu uzyskasz informację czy wybrany termin jest dostępny i jaką ofertę możemy zaproponować. Jeśli jednak preferujesz kontakt mailowy, użyj formularza kontaktowego. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

    • Czy można negocjować ceny?

      Oczywiście! Skontaktuj się z nami i podziel się z nami swoim pomysłem na imprezę. Śledź naszą stronę i fanpage „Photomat Fotobudka” gdzie oferujemy promocje i obniżki sezonowe.

    OPCJE DODATKOWE

    • Nasze przyjęcie organizujemy poza Warszawą czy zapłacimy za transport?

      W zależności od wybranego pakietu zawsze oferujemy transport gratis (30, 50 lub 100 km) powyżej 100 km od Warszawy obowiązuje dodatkową opłata transportowa. Zadzwoń – ustalimy szczegóły.

    • Czy można zamówić księgę gości?

      W większości pakietów księga gości jest wliczona w cenę. Robimy wszystko aby nasze pakiety były rozbudowane i spełniały wasze oczekiwania. Jeśli wybierzesz pakiet MINI, księga gości jest dostępna za dopłatą 50 zł.

    • Czy możliwy jest dodatkowy wydruk zdjęć?

      Tak, duplikat wydruków oferujemy, jako opcję dodatkową w zależności od wybranego pakietu w cenie 50/ 100 /150 zł.

    • Czy mogę zamówić fotobudkę w dowolne miejsce?

      Tak, dojedziemy w każde miejsce w Polsce. Lubimy podróże ;)

    • Czy zmontujecie filmik ze zdjęć?

      Jesteśmy profesjonalistami. Zadzwoń – ustalimy szczegóły.